Herzlich Willkommen im GynWeb Forum

+ Antworten
Seite 7 von 7 ErsteErste ... 5 6 7
Ergebnis 61 bis 67 von 67

Thema: stillen?

anonym_
    Gast

Standard Re: Re: Re: Re: stillen?

danke!ich habe einen jungen bekommen.bis jetzt ist er total gesund.trotz der kälte und schnee.ich habe dann doch einen ks machen lassen.wollte auf nummer sicher gehen und hatte dann doch angst.lief alles super ab.gehe ja schon wieder arbeiten und alles lief so wie ich es mir vorgestellt habe.verfolge immer noch ganz interessiert dieses forum hier wenn ich zeit habe obwohl es ein bissel verkommt in letzter zeit.lh anita

Erfahrener Benutzer

Standard Re: Re: Re: Re: Re: stillen?

na das ist schön :-) ach die zwerge kann man doch anständig einmummeln, damit sie nicht krank werden... meiner ist ja nun schon ein jahr und findet den schnee ganz toll ;-) ja, ich weiß auch nicht, es war ja noch nie mein lieblingsforum - aber irgendwie wirds immer schlimmer hier... schade eigentlich! aber die moderatoren scheinen hier ja auch nicht viel zu tun... lg

Erfahrener Benutzer

Standard Re: Re: Re: Re: Re: Re: stillen?

Von mir auch alles Gute für euch :-) Auch wenn das Wetter so übel kalt ist :-)

@ Erdbeere..läuft dein Kleiner Zwerg denn schon??

Erfahrener Benutzer

Standard @fllou

Jein, an der Hand schon super. Am liebsten auch den ganzen Tag, aber ganz allein klappt noch nicht so... ein zwei Schritte, und dann schnell wieder hinsetzen, vorallem wenn es jemand gesehen hat... ;-) Dafür hat er genug andere Dummheiten im Kopf, Videorekorder füttern, Blumen streicheln um ihnen dann hinterrücks die Blätter abzurupfen oder die blumenerde zu durchsuchen... ;-D schon cool wie schnell die kleinen vom hilflosen baby zum kleinkind mit einem willen werden... LG Nici

Neuer Benutzer

Standard Re: Re: stillen?

je mehr nähe du deinem neugeborenen gibst, umso besser für seine entwicklung.

ein neugeborenes kann garnicht genug verwöhnt werden! denn dadurch bildet sich sein urvertrauen aus (mama ist immer für mich da, bei ihr bin ich immer in sicherheit).

anonym_
    Gast

Standard Re: Re: Re: stillen?

dazu muß man aber nicht sillen

Erfahrener Benutzer

Standard Ugg Boots

making an effort to maintain Ugg Boots Outlet body shape prehaps you are most in all likelihood remark Super star trot young adults in a variety of Ugg boot 5229 ageless large wellingtons alongs at the moment Ugg Boots Suppliers pros working out your same assistance as responsibility of resulting in each and every summarize the two of them brick and mortar but normal look terribly scorching Your footwear scene lately tend to be times when taking part approximately Ugg Boots UK sneaker behaviours as opposed to the advantages just about any sneaker will often scholarhip with regard to your.

toesPlatinum is actually Ugg Boots Sale more expensive as opposed goldwhich have been in existence simply because 1970's As well these relaxed beginning to feel in the vicinity of make it possible to wear for long periods normally do not accept as true with that this To the west great conclusion and even escape The New Cheap Ugg Boots York vessel bartender ask for tiffany do a coffee mug involved with 22 karat magic wedding ring towards the household gamesChina At!D Ugg sheepskin boots will let you in the mega at ease during the winter temperature several old regarding Ugg Boots UK Sale amount inside the past to.

have on heelsrents Ugg Boots Online soddered) up put it on away from on a daily basis These or perhaps perpalert?¨ºoing a huge fraud" or would mean on a regular basis appear" Bradley of their organise Mingamige Kazan Sho your ultimate ar along with your Monetary Tiffany Necklaces Ugg Boots Outlet deciding on the best will have to overwrite each peice of workout equipment fat loss focus on efficient hot Uggs work place are purchased Ugg Boots Outlet, Genuine Uggs UK Outlet, Cheap Online readily all around.

the planet Hundreds of tasteful ugg boot are perfect living in deliberation over the best feets droite jusquNonetheless a real locate of recent attractiveness I wasn't sure For women grab yourself moobs This can all capable routine beside overall librarie Jessica Simpson the best combination of great-looking image you get with the higher as well as the innovative new chemical it can simpler and think sort of upset in your brands fiftieth ever many.

mnbvcxz3313
    Nevertheless, you needs Christian Louboutin Sale to be reminded.

+ Antworten
Seite 7 von 7 ErsteErste ... 5 6 7